Sunday, February 15, 2009

kehidupan

Posted by Ija at 2:56 AM
hidup ni bagai roda yg berputar ade kalinya kita hapi ade kalanya kita sedey ade kalinya kita binggung memikir kan sesuatu,ade kalanya kita bukan diri kita..ni lah namanya kehidupan..bergitu gak dengan aku..aku bosan kdg2,dah lah tak leh nak tdo..walaupun dah bgn pagi..pe lah kena kat aku ni..aku nak tdo..aku dah cm tak sihat dah ni..aku tak leh tdo malam...rasa cm nak mkn ubat tdo lagi bagus...

erm...aq rindu kan 4 org dlm hidup aku..3 org yg aku rindu ye lah kwn aku...satu ye lah arwah yg paling aku sgt...

0 comments:

Post a Comment

Jom Chat

Large Ads

 

★~RainBow LanD~☆ Template by Ipietoon Blogger Template | Gadget Review