Wednesday, February 11, 2009

hari paling sedey n sakit ati

Posted by Ija at 4:21 PM
hari ni aku sakit ati baget sama seseorg tu cm rasa ati ni cm kena siat2 aje..hanya tuhan aje yg tau..sedey baget pe salah aku dia wat cm tu,td dia mgs kat aku nak keluar jp nak g jln seblm g keja mlm napa lah jd cm ni..aku sampai sekrg sedey sgt tapi dia tak memahami aku yg tengah merajuk..aku tak nak kepecayan ayah n ibu ku terhadap dia tak de lagi..semlm aku suruh dia dtg balik keja tapi tayar moto pancit pastu tak pasal2 dia kemalangan selamat tak pe2 kat diri dia..hr ni sama gak..cm2 asalan dia..ade ka dia suka aku hanya permainkan ati aku aje..aku pun ade ati..napa2 pe salah aku..

0 comments:

Post a Comment

Jom Chat

Large Ads

 

★~RainBow LanD~☆ Template by Ipietoon Blogger Template | Gadget Review