Wednesday, February 18, 2009

jariku terluka

Posted by Ija at 9:33 PM
huhu ni lah citenya..pe lah nasib aq hr ni tak pasal2 leh terpotong jari sendiri...ni lah jarang masuk dapur tak pasal2 kena potong jari sendiri..kata dah pandai sgt kan..sampai terpotong jari sendiri..baik2 ade mod nak masak..duduk tepi aje sampai ok..balik2 abg aku tanya mana keropok dia..aq jawab tak nampak jari kena potong...tp dah reda masa tu aku goreng lah tempe..seblm abg aku balik..bab dah teringin nak mkn sgt

pesanan wat diriku ar..rajin2 lah masuk dapur..jgn malas2 nak kawen ni cm mana lah karang ye..wat kata bapak aq lah..karang laki kau sepak ku nanti kalau mls2
hhuhu

1 comments:

Egoist said...

Tau takpe ye cik jah!! Rajin Rajin masuk DAPUR!!!!!!!!

Post a Comment

Jom Chat

Large Ads

 

★~RainBow LanD~☆ Template by Ipietoon Blogger Template | Gadget Review