Daisypath Valentines tickers

Thursday, May 28, 2009

I'm Yours Versi Melayu

Posted by Ija at 1:18 PM

Kau tahu kau buat ku rasa begini

Jauh ku kembara tetapi ku ingin kembali

Biarpun berlabuh malam?

tidak ku berhentiSebelum terlewat ingin yang terbaik untukmu

Takkan siapa mampu menghalang azamku

Inilah masanya pelajari sesuatu

Takkan ku tunggu lagi

kini aku milik kamu

Buka mata cuba kau lihat

Bukalah minda kau kan bebas

Buka hatimu dan kau temu cinta

Dengarlah muzik ini lagu juga irama

Kita semua bersama

Punya hati jiwa untuk mahu dicinta cinta

Dan takkan ku sangsi

Aku pasti takkan tunggu lagi

Usah ragui masa lalu

Kini aku milik kamu

Dengar bisikan hatiku

Kau kan tahu cerita

Lama benar ku membelek diri di depan cermin

Berpusing menari pabila tiada sesiapa

Melihat rentakku sendiriku tertawa

Kini aku sedar tentang kehidupan ini

Tak perlu pura-pura jadilah diri sendiri

Itulah diriku dan kamu pun tahu

Takkan ku tunggu lagi

kini aku milik kamu

Buka mata cuba kau lihat

Bukalah minda kau kan bebas

Buka hatimu dan kau tahu luas dunia

Dengar dengar dengarlah

Ikutlah rentak kita

Inilah masa untuk kamu percaya

cinta

0 comments:

Post a Comment

Jom Chat

Large Ads

 

★~RainBow LanD~☆ Template by Ipietoon Blogger Template | Gadget Review