Daisypath Valentines tickers

Wednesday, July 29, 2009

Seventeen - Selalu Mengalah

Posted by Ija at 8:53 PM




Lirik Lagu Seventeen - Selalu Mengalah

Jelaskan Padaku Isi Hatimu
Seberapa Besar Kau Yakin Padaku
Untuk Tetap Bisa Bertahan Denganku
Menjaga Cinta Ini

Pertengkaran Yang Terjadi
Seperti Semua Salahku
Mengapa Selalu Aku Yang Mengalah
Tak Pernahkah Kau Berfikir
Sedikit Tentang Hatiku
Mengapa Ku Yang Harus Selalu Mengalah
Pantaskah Hatiku Masih Bisa Bersamamu

Jelaskan Padaku Isi Hatimu
Seberapa Besar Kau Yakin Padaku
Untuk Tetap Bisa Bertahan Denganku
Menjaga Cinta Ini

Mengapa Selalu Aku Yang Mengalah
Tak Pernahkah Kau Berfikir
Sedikit Tentang Hatiku
Mengapa Ku Yang Harus Selalu Mengalah
Pantaskah Hatiku Masih Bisa Bersamamu
2X

lagu ni ade seorg tuju kan pada aku ..aku tau dia byk mengalah dgn aku dlm semua hal

mybe aku selalu sakitkan ati dia n aku buat di cm tak wujud dlm hati aku

tp bukan tu maksud aku...mybe aku terlalu bz dgn study n asgment yg berlambak aku kurang masa dgn dia ...

tp tu bukan maksud aku cuma aku kekurang masa aje

aku hope dia tunggu aku

tak sangka di kasi aku lagu ni kat aku seolah2 dia mengalah dgn aku ..hehehe

dia siapa buat call ringtone dlm fon dia

aku harap korang fahami lagu ni

0 comments:

Post a Comment

Jom Chat

Large Ads

 

★~RainBow LanD~☆ Template by Ipietoon Blogger Template | Gadget Review