Daisypath Valentines tickers

Tuesday, July 14, 2009

Kena Tag Oleh Mak Senak a.k.k. Mien

Posted by Ija at 2:43 AM
1. how old are you?
Dah 23 tahun dh pon hahahaha

2. are you single?
Entah ek aku pon tak tahu status aku sama ada single atau tidak

3. at what age do you think you'll get maarried?
Ermmm kalau ada jodoh kahwin kot. Lambat ke cepat ke di tangan Allah aku redha je lah tapi kalau boleh nak kahwin tahun ni

4. do you think you'll get marrying the person you are with now?
Kalau Allah izinkan aku kahwin dengan dia kalau tak aku redha

5. if not, who do you want to get marry?
Kalau tak aku nak kahwin dengan Hj Azhar ( tak mungkin sebab suami orang anak 2 )

6. who will be your bestmaid & bestman?
Kalau boleh nak suruh artis atau kawan-kawan rapat aku si montel-montel

7. do you want a garden/beach or traditional wedding?
Aku pilih Garden....Nak dekat tgh2 garden dan di penuhi bunga-bunga segar
seperti Rose, Orked, Anggerik, Lily pink dan Lily putih

8. where do you plan to go on haneymoon?
Haji atau Umrah, Taj Mahal, Istambul
( antara aku nak pergi sesangat dgn suami kat haji atau umrah )

9. how many guests do you think you'll invite?
Entah aku pon tak tahu sebab family aku sikit sangat

10. will that include your exes?
Maybe tak kan dalam kubur pon aku nak jemput..?

11. how many layers of cakes do you want?
Aku nak 10 layer dan potong pakai pedang panjang dan di apit oleh tentera-tentera

12. when do you want get married,morning or evening?
Aku nak kahwin kalau boleh subuh gak sebab aku nak sangat tengok wajah suami aku dengan berpakaian putih pada pertama kali nya

13. name the song/tune you'd like to play at you wedding?
Lagu yang romantik sangat dan juga lagu instrument Kenny G

14. do you prefer fine dining or just normal spoon & fork?
Kalau aku tak nak selaraskan mana yang selesa lah


15. honeymoon right after the wedding or days after the wedding?
Aku nak honeymoon seminggu di rumah kalau ada rezeki aku nak honeymoon tempat yang aku pilih

16. money or house hold items?
Aku rasa kedua-duanya penting kalau kau tak ada duit kau tak boleh beli rumah kalau kau ada rumah kalau kau tak ada duit macam mana nak beli sesuatu barang untuk keperluan

17.
how many kids would you like to have?
Aku nak anak kembar kalau tak dapat paling minimum pon 3 lah 2 lelaki 1 perempuan biar puteri satu meriuhkan rumah dengan kebecokkannya sebab entah suka sangat

18.
will you record your honeymoon in DVD/CD
Aku tak nak sebab itu kan kenangan segar dalam ingatan aka projek pon kau nak suruh aku rakam

19.
the person you would like to tag
Sapa-sapa yang berminat


0 comments:

Post a Comment

Jom Chat

Large Ads

 

★~RainBow LanD~☆ Template by Ipietoon Blogger Template | Gadget Review