Saturday, July 18, 2009

~~~~my tag~~~~

Posted by Ija at 1:18 AM
1.Apa Perasaan anda sekarang?
susah nak cakap sekrg..tapi tengah sters sgt byk asgment




2. Saya nak makan?
teringin nak masa dlu kecik2 satu kuih tu tp dah tak jumpa lagi




3. Saya x suka?
org yg suka permainkan perasaan org.tipu,curang,suka buat org sakit ati dll




4. Impian saya?

nak memiliki keluarga bahagia,suami,anak ,
berjaya dlm hidup .



5. Haiwan yang saya x suka?
tak suka haiwan ulat-2 yg ade kat dlm dunia.

selain itu bila lihat byk sgt semut semua naik geli




6. Saya harapkan?

dapat seorg suami yg leh bimbing sy selama2nya..amin amin amin.....


7. Jika saya boleh putarkan masa?

sy tak nak buat sesuatu benda yg pernah jadik sejarah hidup sy..yg menjadi rahsia hidup sy selamanya..



8. Saya pada 10tahun akan datang?
- seorang ibu kepada 2 orang anak atau menjadi seorg ibu anak kembar
- seorang isteri yang masih punya wajah umor 12 tahun
- seorang anak yang mithali
- seorang dentist yang berjaya

amin..amin ...amin...




9. Handphone saya adalah sebuah?

bukan lah nyawa sgt tapi kerperluan..utk sms kwn2,leh ambik kenangan pic tb2,



10. Saya pernah bercenta sebanyak?
tak ingat lah berapa byk tapi pernah rasa ape itu centa






11. Saya suka pada?

yang halal lagi bersih,keindahan alam spt matahari,bulan,bintang n juga pelangi .selain itu suka pada baby




12. Kawan-kawan saya...?

mien.pasha ,n adek aku..geng bas sekn montel2 aku selesa kwn dengan mereka semua yg memahami diri ku n yg laen..i hope persahabatan kita berkekalan sehingga hujung nyawa kan




13. Pernah dikhianati?

nope, tima kaseh kawan-kawan. saya bangga ada kamu semua





14. Apa yang hendak anda lakukan kepada orang yang pernah mengkhianati anda?


aku tak buat2 pe2 hanya berserah pada allah..lagi maha adil..setiap perbuatan ade pembelasannya ..aku harap kwn2 aku tak lah cm ni amin..amin ...amin..

15.senaraikan ramai orang untuk di tag

kepada kawan-2 ku
mien
pasha
adk aku
wafi
dan sesiapa yg tengok blog aku

0 comments:

Post a Comment

Jom Chat

Large Ads

 

★~RainBow LanD~☆ Template by Ipietoon Blogger Template | Gadget Review