Daisypath Valentines tickers

Sunday, July 19, 2009

main tag agi

Posted by Ija at 10:45 PM
1. bekas kekasih saya adalah?

bekas kekasih aq dlu seorg budak berumo 18thn tapi dia dah tak ade dlm dunia....alfatihah utk dia


2.saya sedang mendengar?

aku tengah dengar radio sinar sambil makan lolipop kesayangan aku...hehehe



3. mungkin patut saya?

erm mungkin sy tdo ke buat asgment ke dok2 buat pandai ke? aku pon tak tau




4. saya suka?


aku suka baca novel....windu nak baca novel tp tak sempat asgment bykkkk




5. sahabat2 baik saya?


yang sentiasa berada bila time susah n senang itu lah kawan2 baik sy...



6. saya kehilangan?


sesuatu benda yg berharrga dlm diri .....




7. makna nama saya?


aku pon tak tau lah nama aku pe tp br ni aku ade lah tanya ustaz nama aku dia kata makna nama aku ialah sejenis bunga yang berduri mybe sama cm diri aku kot yg banyak duri ...hehehe


8. cinta itu?

cinta itu indah kdg2 menyakitkan ati ,cinta itu buta ,cinta tu tak usia n sebagainya


9. peringkat umo yang paling menyeronokkan bagi saya ialah?


time masa aku sek dlu2 lah paling seronok...bila aku masuk form 4 n 5 aku hapi sgt semangat nak g kelas bab ade cikgu hensem kat situ yg bestnya dia jadik cikgu kelas aku ...kami bertambah rapat ..kdg2 dia panggil aku syg ,darning depan kawan2 aku bestnya...




10.malam ni saya akan


tepat kol 12 aku nak sambut hr jadik my mum yg ke 58thn





11. esok pula sy akan?


esok aku akan masak kan utk my mum kalau sempat....tp hr ni aku sempat gak masak utk mum aku siap buat kejutan lagi..

* yg atas ni tag semlm aku buat


12. ketika saya tengok wajah di depan cermin pagi ini?

tembamnya aku tambah lah makin cute

13.dimana sy berade?

sy berada di atas awan yg dipenuhi oleh pelangi yg indah2


14. siapa yg sy nak kasi tag?

kepada kawan ija, n siapa2 yg sudi










0 comments:

Post a Comment

Jom Chat

Large Ads

 

★~RainBow LanD~☆ Template by Ipietoon Blogger Template | Gadget Review