Sunday, August 23, 2009

ragam puasa

Posted by Ija at 6:57 PM
hr ni umat manusia sudah 2 hr menyambat puasa tak ketinggalkan aku gak dah 2 hr puasa..tak sabar nak raya..hehe



hr kedua br kami sekeluarga berkumpul cuma abg aku ke 2 n wife dia tak dpt ikut serta bab mereka br kehilangan cahayamata mereka yg kedua...kak ipar ku keguguran ..kadungan berusia 4 bulan lebey...al fatihan buatnya....





kejap agi kat jb dah nak buka tak sabar2 nak mkn nasi jagung yg mum ku sediakan ...leh tergugat inan aku td bau makan..berkat kuatan iman aku leh tahan lagi..hehe



tp kan aku teringin nak mkn nasi kerabu yg abeh lembut tu yg kat majidi sedap sgt terutama kerabu mangga dia..aku nak sgt mkn sekrg tapi aku kena tahan keinginan aku ...sedang diet lah...berat badan naik bab aku br lepas sterss buat asgment mkn byk sampai tido badan naik mendadak sampai baju raya nak muat ....sedeynya


wah akirnya terlah buka puasa sedapnya mkn tp aku tak leh mkn byk nanti hilang diet aku..hehehe...

0 comments:

Post a Comment

Jom Chat

Large Ads

 

★~RainBow LanD~☆ Template by Ipietoon Blogger Template | Gadget Review