Daisypath Valentines tickers

Sunday, April 19, 2009

my friends

Posted by Ija at 6:52 PM
Cover Depan




Print calendar


pic ni semua ambik masa hr jumaat lepas
masa tu ade kelas tambahan mr nair..tak semua yg ambik bab yg ni kena bayar me...jadik paham aje lah kan..yang ade cuma 9 org aje..
tp dlm pic ni semua ade 8 aje bab satu lagi malu lah ..why tak tu lah laki pon ade yg malu kan cm ppuan kan..bab kata abg aimal "what la" majuk2 .....

nama yg ade dlm pic tu ialah..
me,my litter sis,mien ,linda,isha,gee.shah n yg permalu tu nama dia mat..tapi tak de pic dia
seblm lupa mr nair my english teacher dia suka kata....ape nak buat...bola itu bulat ...trendmark dia lagi satu yg dia ajar mesti kita org ingat kan ye lah today is...... going to dieeeee!!!

kami semua sekepala kat situ ...aq lah paling tua kat sana..ygh laen semuanya muda dlm lingkungan 18,19.20.21 umo dia org ..but aq org tak caya ingat aku ni kembar adek aku..bagi aku ok lah tak rasa jangal sgt


aku rindu korang semua bila nanti ambik koz masing....tinggal 3 minggu aje kan...
yg sama koz dengan aku ialah mien ,linda,shah,me n my litter sis yg lain ambik koz masing2
yg tak de dlm pic ni ade lah 2 or 3 org sama koz but tak lah berapa rapat sgt ...by the way aq hapi dengan korang see...kita sama2 great nanti ...






0 comments:

Post a Comment

Jom Chat

Large Ads

 

★~RainBow LanD~☆ Template by Ipietoon Blogger Template | Gadget Review