Thursday, February 4, 2010

adu kena tag dgn kiasu lah.......

Posted by Ija at 10:29 PM
1. Apakah benda yang paling penting dalam hidup kamu?
-kira keluarga aku
-diri aku..hehehe
-brg2 kepunyaan ku(awas kalau kacau hak peribadi aku)

2. Apakah benda terakir yang kamu beli dengan wang kamu sendiri?
last yg aku beli td lah..beli kan peparaz lolipop..so cute baby tu


3. Dimanakah tempat impian perkahwinan kamu?
aku nak buat konsep garden ..so sweat..tp hentah kawen ke tak ??????


4. Berapa lama hubungan kamu berkekalan?
-kalau cinta paling lama sethn lebey
-kalau persahabatan hentah ye..kdg2 bertahun2, ade gak kejap aje


5. Adakah anda sedang dilamun cinta?
tak pon....mls nak pikir cinta2 ni


6. Dimanakah restoran terakhir kamu makan malam?
rasanya br tau aku mkn mlm ..kat dapor umah ku


7. Namakan buku terakhir yang kamu beli?
tak ingat lah ..byk sgt lor


8. Apakah nama penuh kamu?
biar lah rahsia..namaku..bab mahal sgt nak bg tau


9. Kamu lebih senang dengan ayah atau mak?
hentah susah nak ckp


10. namakan seorag yg ingin kamu jumpa dalam hidup kamu buat pertama kalinya?
bakal laki ko..malunya


11. Sebutkan 8 nama sahabat yang paling rapat dengan kamu
-mesti lah adk aku..fara(dah cm sahabat lak)
-pasha
-mien(walaupon dah jauh)
-ayu
selebynya biar lah rahsia


18. 8 buah buku yang paling baru di baca?

byk dah tak ingat..yg penting novel...

19. 8 lagu yang sayan boleh dengar berulang kali?
-cinta tak perlu syarat
-menyesal
-lagu iklim
-hati yg kau sakiti
-lagu2 layan jiwa.(byk nak kena ingat)
-separuh jiwa ku pergi
-coba lah utk setia
-coba
-
-


0 comments:

Post a Comment

Jom Chat

Large Ads

 

★~RainBow LanD~☆ Template by Ipietoon Blogger Template | Gadget Review