Wednesday, January 28, 2009

hari hapi pak din.hemon ,,jah

Posted by Ija at 11:41 PM
huhu...hr paling kelakar pulak hr ni...balik kelas aje g smart ikut abg g belanjar..bab kat umah tak de org...masuk aje keta kepunyaan mak oden..pe lagi ketawa aje tak tentu pasal cm org gile kami bertiga..masa tu muka dah lak cm org tak betul..haha...masuk aje dlm smart tu..kita org bertiga dengki lah abg n kak ipar ke ni...seblm tu kami g ar ambik huggis size xl dua bungkus tapi letak balik kak ipar nampak pastu kita org wat lagi masuk kan pempas pet pet dlm bakul n jugak susu duch 123 siap ade maian dlm dia kungfu panda lagi hhee..dah lah masa tu kami bertiga ketawa aje..usik mengusik antara satu sama lain...sampai org tengok aje sepanjang kami ketawa dlm mirdas tu..mana taknya ketawa cm kita org punya kedai aje masa tu..pastu pe lagi...dah sampai tempat pembayaran...pe lagi kak ipar nampak lah..abg kata pe tau kat kita org aku tak nak bayar korang ambik benda ni..org kat tempat pembayaran tu tengok aje perangai kita org..pe lagi kak ipar suruh letak balik tempat asal..dengan selambanya kita org letak lah balik..beli keluar wat2 tak tahu aje..hehe

pastu g kedai telor..usik2 lah jaga2 telor manusia di depan kalau pecah siapa nak ganti oii..kami pe lagi ketawa besar lah masa tu..org kedai telur tengok aje kami sambil geleng2 palenya

masa dlm perjalanan balik tu pak din belanja md ..kami pun g ar oden ...masa tu terjumpa org2 tua ..ade sambutan raya cina..best sangat mereka bersatu semuanya,.jln pimpin tangan jaga antara satu sama lain

dah tamat cite ku..di harap kenangan ni terukir sentiasa dia ati kami bertiga..hheeehe

0 comments:

Post a Comment

Jom Chat

Large Ads

 

★~RainBow LanD~☆ Template by Ipietoon Blogger Template | Gadget Review